Giveaway bijoux !!! CLOSED


In colaborare cu Minola Handmade , dam startul la un nou giveaway!!!
Incep prin a va spune ca bijuteriile create de Minola sunt foarte frumoase si speciale..si ii apreciez foarte mult talentul!!!
Navigand pe blogul ei mi-au facut cu ochiul mai multe bijuterii dar am gasit si cateva care ma reprezinta:
Toate imi plac...dar acestea mi-au cazut cu tronc :P
Va invit sa ii vizitati si voi blogul :)
Lasand la o parte vorbaria...nu va mai tin cu sufletul la gura si va prezint concursul:)


Incep cu premiile care sunt cele mai importante:D
Premiul 1 - un lant superb
Premiul 2 - un lant la fel de superb :p


Conditii de participare (obligatorii)
1. Urmareste-ma prin GFC si da like paginii mele de Facebook AICI
2. Da share acestui concurs pe Facebook
3. Spune parerea ta despre acest blog..ce iti place si ce crezi ca ar trebui schimbat:) Accept si critici si aprecieri :)

Conditii de participare (suplimentare)
1. posteaza acest concurs pe pagina ta care sa contina link activ + poza (1 inscriere)
2. adauga acest blog in lista ta de bloguri (2 inscrieri)

Deci in total puteti avea 4 inscrieri daca respectati cerintele obligatorii si cele suplimentare:)

Lasati un comentariu la acest post sub aceasta forma :
- GFC
- Facebook
- link catre share pe Facebook
- parerea ta despre blog
(suplimentar)
- link catre postura de pe blog
- link catre blogul unde m-ai adaugat in blogroll

Durata de desfasurare a concursului : 27 noiembrie - 20 decembrie
Castigatoarea va fi aleasa prin random.org si va avea la dispozitie 24 de ore pentru a ma contacta..in caz contrar voi face o alta extragere la sorti.

IMPORTANT : Va rog sa nu imi mai lasati link catre wall ci catre postare. Daca aveti profilul pe privat..postati postarea ca fiind publica!!

Acestea fiind spuse..sper sa va inscrieti in numar cat mai mare si va urez mult succes!!!

Va pup!!