♥ ♥ ♥ Giveaway brilliant-beauty ♥ ♥ ♥ CLOSED

M-am gandit sa organizez si eu primul concurs pe acest blog si sper sa va inscrieti in numar cat mai mare.Premiul nu este unul foarte mare, dar pe parcurs o sa avem concursuri mai "consistente". Toate accesoriile oferite ca premiu sunt realizate manual de catre mine , pe cand eram indragostita de handmade...acum din pacate nu imi mai permite timpul.
M-am gandit mult pana sa aleg un premiu si zic eu ca accesoriile sunt foarte potrivite fiind un atu pentru femei. Un accesoriu poate scoate o tinuta din anonimat si va confera un aer aparte.
Premiul consta in :

- 3 brose
- 2 perechi de cercei
- un lant cu stelute
Cerinte :
1. Urmareste acest blog prin GFC
2. Da like paginii de Facebook AICI
3. Da share acestui concurs pe pagina ta de Facebook

(optional) (+1 inscriere)
4. Daca aveti blog faceti o postare cu acest concurs care sa contina poza+link activ
Va rog sa respectati aceste cerinte pentru a valida inscrierea.

Lasati un comentariu in care sa precizati :

- numele cu care ma urmariti prin GFC
- numele cu care ati dat like pe Facebook
- link catre share pe Facebook
ATENTIE : nu imi dati link catre profil ci catre postare. Dupa ce dati share dati click pe "2 secunde" (vezi poza).
- optional link catre postarea de pe blog
Concursul se termina in data de 18 decembrie 2011.
Castigatoarea va fi aleasa prin random.org si va fi publicata pe blog in data de 19 decembrie. Dupa anuntarea castigatoarei voi astepta 48 de ore ca sa fiu contactata.. in caz contrar voi face o noua extragere.

Multa bafta si la cat mai multe inscrieri!!!!