LOTD & NOTD - Christmas in red

Cred ca v-am spus deja ca ador culoarea rosie pe unghii si pe buze...ei bine cand ma gandesc la culoarea Craciunului ma gandesc la culoarea rosie :p

Inainte de toate vreau sa va urez tuturor un Craciun cat mai fericit , sa va aduca Mosu' ce doriti si sa aveti parte doar de impliniri in noul an. Mai e inca putin pana la Craciun si am parca emotii :))..dar pacat ca nu se mai simte spiritul Craciunului cum era odata....poate il simteam altfel pentru ca eram mai mica , poate nu era atat stres , atatea probleme etc. Insa cu toate astea spiritul Craciunului imi va ramane in suflet si ma voi bucura pe deplin de aceasta sarbatoare:)

Acest look a fost creat acum cateva zile si am facut rapid poze ca sa va arat si voua:)






Produse folosite :


Pentru ochi am folosit un fard trio de la Avon,  rimelul Supershock Max by Avon si tusul de ochi de la Catherine Arley pe care am uitat sa "il introduc" in poza:))

Pentru buze am folosit un creion rosu pentru contur de la Oriflame si rujul Avon caruia urmeaza sa ii fac un review in curand.:)


Si daca tot m-am machiat am zis sa ma joc putin si cu unghiile si iata ce a iesit si unde m-a dus inspiratia:) Dupa cum puteti observa nu sunt tocmai o profesionista si imi cam tremura mainile cand imi fac unghiile dar sper ca pe viitor sa mai invat cate una alta:)



Sper ca v-a placut si va astept sugestii, criticile si sfaturile:)
In incheiere va las o poza draga mie cu micul meu Mos Craciun:)))

Va pup!!!