Blog Sale

Reguli blogsale : 
- Pentru a evita neplacerile, singura modalitate de plata este in avans. Banii de depun in contul meu Raiffeisen. Banca nu percepe comision.
- Taxa de transport este 4 lei indiferent de valoarea produselor comandate sau de greutatea coletului
- Primul venit, primul servit. Va rog sa imi lasati comentariu cu produsele dorite, dupa care sa imi trimiteti un mail la adresa brilliant_beauty4u@yahoo.com cu datele de contact si produsele dorite si eu o sa va transmit numarul contului
- Coletul pleaca catre destinatar, doar dupa ce banii au fost virati in cont. Transferul bancar dureaza foarte putin, deci in ziua in care depuneti banii va fi expediat si coletul
Nu exista comanda minima.
Pentru alte detalii nu exitati sa ma contactati :)



 Oje Essence
Folosite de 2-3 ori. Cea din stanga (albastra) nu e folosita.
Pret : 4 lei/buc.



Pudra & Blush Astor
Review + Swatch aici
Pret 20 lei/buc. sau 35 de lei impreuna 





 Trio collection 2000
NOU
Fardul alb e putin ciobit..se observa si in poza
Pret : 8 lei



 Fard Oriflame nuanta Copper Brown
Pret : 5 lei

Fard crema Chanel
Contine particule stralucitoare. Doar swatch-uit
Pret site : 38 $
Pretul meu : 100 lei







 Ulei pentru sani Lady's
Consumat cam jumatate
Pret : 5 lei  3 lei


 Gel racoritor dupa plaja
S-a ca dus inscriptia de pe ambalaj cat l-am purtat cu mine si nu l-am folosit :)) E cumparat de la Lady's din gama Camil. E consumat pana unde e watermark-ul blogului.
Pret site : 12 lei
Pretul meu : 5 lei


 Creion Oriflame pt buze.
Swatch aici
Pret : 6 lei  3 lei

 Creion negru pentru sprancene Avon
Folosit foarte putin
Pret : 7 lei 5 lei


 Corector Avon, nuanta medium, folosit de maxim 3 ori
Pret : 10 lei 5 lei



 Pudra Catherine Arley
Pret : 8 lei





 Rujuri Oriflame Vision
Swatch aici
Pret : 4 lei/buc



Ulei cu sclipici Avon
Consumat cat se vede
Pret : 12 lei


 Autobronzant
L-am cumparat de aici la pretul de 49 lei
L-am folosit de maxim 3 ori insa numai pe picioare
Pret : 25 lei



Paleta Wet n Wild - Trio on cloud nine
Folosita cat se vede
Pret : 16 lei 



Mono Astor
12 lei 8 lei




 Blush Bourjois - 20 lei

 Fard trio Avon, swatch aici
Pret : 10 lei 5 lei





 Pigment MAC (fake)
Pret : 25 lei 15 lei



 Fard Rimmel London
Pret : 10  lei 7 lei



 Mono Max Factor (NOU)
Pret : 15 lei 10 lei



Balsam de par leave-in Schwarzkopf
Consumat aproape un sfert
Pret : 10 lei



 Concealar cu pigmenti din fructe
Il gasiti aici  la pretul de 65 lei
Folosit de maxim 4 ori
Pret : 35 lei 25 lei


 Gloss SuperShock by Avon (NOU)
Pret : 15 lei 10 lei



 Ruj Barry M Touch of Magic
(e verde iar pe buze are o nuanta de roz care rezista ore bune)
Il gasiti aici la pretul de 25 lei
Pret : 10 lei