Cum se face de ras o creatoare de moda !!!!

Incep acest articol, prin a va mentiona faptul ca nu am nici o legatura cu personajul caruia ii dedic acest articol. Dar m-au enervat foarte tare lucrurile petrecute la un concurs...si am vrut sa le astern aici daca tot a vrut publicitate:)))...pacat ca nu a mentionat de care :))

Ca sa va introduc in film...e vorba despre Maria Simion.
Sa o luam cu inceputul....deci dansa a organizat un concurs pe baza de like-uri pe pagina ei de facebook, premiul constand intr-o creatie :)
Domnisoara Nita Florina a fost una dintre participante care a trisat la greu. Nu am nimic impotriva ei...dar fiind unul din personajele principale din film, e nevoie sa o mentionez:) Pur si simplu like-uri ei curgeau cu sutele...de nicaieri, in timp ce alte persoane se chinuiau sa le stranga.
Maria Simion a fost instiintata ca persoana respectiva triseaza si a spus ca va verifica...bineinteles ca nu a facut-o :)
Si bineinteles ca Nita a castigat pretioasa creatie :)
Fetele care au muncit pentru concurs, s-au revoltat aducand argumente si dovezi ca domnisoara mai sus mentionata a trisat. Nimeni nu a replicat...nici Nita, nici posesoarea paginii.
Ca mai apoi sa vina sa spuna ca s-a anulat concursul si ca nu mai ia nimeni nici un premiu :| . Deci s-a facut un concurs...sa creasca pagina, sa i se faca publicitate si apoi tac pac s-a anulat concursul....mai trebuie sa spun ca a fost fake? Cred ca v-ati dat seama deja :)
Discutiile le puteti citi aici si aici .
In cazul in care vor fi sterse comentariile, nu vreau sa credeti ca am scris baliverne si am facut cateva printuri :



Nu stiu sigur daca sunt chiar in ordine, dar va puteti da seama despre ce e vorba (click pe poze pt marire)


Vreau sa mentionez faptul ca nu am nimic personal cu persoana respectiva...nu ma incalzeste cu nimic ca ii fac publicitate negativa. Dar nu ai cum sa faci asemenea josnicii si sa nu fi pusa la perete.
Trecand peste faptul ca detest persoanele ipocrite care triseaza si sunt in stare de orice pentru o crema sau o bucata de material...nu pot sa imi dau seama cum un designer renumit se poate preta la asa ceva.
Creatiile sunt intr-adevar superbe...dar personajul care se ascunde in spatele lor are un caracter josnic din punctul meu de vedere....Oricat de frumoase ar fi creatiile, nu cred ca as comanda vreodata.
Sa fim sincere....voi mi-ati citi blogul daca ati stii ca ma ocup cu marsavii si sunt o persoana fara scrupule? Pun pariu ca nu..indiferent cat de bine as scrie.

Sincer ma lasa rece astfel de chestii...ma minunez in fiecare zi de oamenii din jur. Parca suntem o turma de oi care se calca in picioare, fara sa ne pese de nimic. Rautatea si ipocrizia nu au margini. Respectul fata de semeni a disparut... Cu atat mai putin pe internet. Ascunzandu-te in spatele unui monitor crezi ca ai dreptul sa fi cine vrei si sa calci in picioare pe toata lumea. Dar chiar fara sa ne dam seama....asta e de fapt caracterul nostru pe care ne e frica sa il aratam in viata reala iar in viata virtuala il exploatam la maxim.
Nu as putea niciodata sa imi bat joc de cineva, sa ofer iluzii false fara voia mea si sa profit de pe urma cuiva.

In calitate de admiratoare a Mariei...as dori sa ii transmit faptul ca sunt extrem de dezamagita.
Imi pare rau ca a trebuit sa ii fac publicitate negativa...dar a cautat-o cu lumanarea. M-am oferit acum cateva sa ii fac si publicitate pozitiva....dar nu am primit raspuns. Am tot primit mesaje de la fete ca si-ar dori sa postez tinute de pe net care imi plac, pe care mi le doresc, tinute in trend etc. Deoarece creatiile ei m-au lasat cu gura cascata la modul placut, am zis sa scriu un articol despre ele si sa pun poze cu creatiile mele preferate.... I-am dat mail sa o anunt de intentia mea...dar nu mi-a raspuns. Probabil era prea ocupata sa se gandeasca cum sa fenteze fetele.

A oferit pur si simplu iluzii false....foarte rusinos din punctul meu de vedere. Si eu m-as simti dezamagita sa particip la un concurs, sa imi doresc premiul foarte mult, sa mi-o ia inainte o trisoare....ca mai apoi sa se anuleze concursul. De aici am concluzionat ca Maria e prietena cu trisoarea....

Eu nu am participat la concurs...dar l-am urmarit indeaproape si am sustinut o prietena....care de fapt a avut cele mai multe like-uri si ar fi trebuit sa castige. Si vazand cele intamplate, am simtit nevoia sa ma descarc si sa imi insir gandurile aici. E coltul meu si ma simt indreptatita sa abordez orice fel de subiect, atata timp cat e sincer.

Ganditi-va cum v-ati simti voi sa participati la un concurs...sa vreti premiul si apoi sa il anulez. Sau sa postez review-uri mincinoase, pareri mincinoase....sa va mint intr-una. Ce as castiga? Probabil doar dispret....altceva nu cred. Cam asta a castigat si Maria.

Inainte de concurs citeam comentariile fetelor, care o apreciau si ii admirau munca...si dupa josnicia cu concursul toata lumea arunca cu rosii:)) Sa zic ca nu merita? As fi ipocrita....ba da domne' merita din plin. Asa merita toate persoanele care nu au scrupule si sunt in stare sa calce in picioare pe oricine pentru interesul propriu.

A vrut publicitate? O are!!!!

Sper ca nu v-am parut dura....dar nu suport oamenii fatarnici, ipocriti si mincinosi. Si ma bucur enorm de mult ca am intalnit persoane sincere si cu un caracter aparte. Atat in viata reala cat si pe internet....Va stiti fetelor si pe aceasta cale va transmit multi pupici si va multumesc pentru sinceritatea voastra si pentru faptul ca sunteti alaturi de mine.

Cam atat am avut de spus....vreau sa ii transmit din nou Mariei sa ii fie rusine...desi nu cred ca o sa ii crape obrazul:)) Probabil e obisnuita...din cate am inteles e al doilea concurs fake pe care il organizeaza, deci nu ma surprinde nimic. Desi e rusinos ce a facut...eu inca nu pot sa imi dau seama cum un designer renumit se poate preta la asa ceva...
Pentru niste amarate like-uri la pagina, s-a ales cu dispret din partea multor fete. Sunt sigura ca daca cerea ajutor ca sa ii creasca pagina...il primea :) Dar a ales calea urata...si a castigat like-uri si si-a pierdut fanii. Nu e o afacere prea profitabila...fiecare cum isi asterne asa doarme.

Cam asta e povestea unui renumit creator de moda, care s-a facut de ras !!!!

Sunt foarte curioasa de parerea voastra, iar fetele care au fost implicate in poveste sunt invitatele mele sa ne spuna mai mult daca doresc :)

Va pup !!!