LOTD - Romantic purple

Hey !!! V-a fost dor de mutrisoara mea? Nu am mai postat nici un machiaj de ceva vreme...v-am spus pe facebook ca am "reusit" sa imi stric forma la sprancene...le-am lasat sa creasca si aratam cam dubios :)) Acum s-a rezolvat si e cazul sa reiau machiajele :)

Acest machiaj l-am purtat duminica seara la un concert in aer liber si inainte de plecare am zis sa fac cateva poze sa vi le arat...de fapt mai multe poze :D Ca prin minune am fost gata inainte de plecare si am avut timp de mai multe poze :)















Inainte de plecare am facut cateva poze si cu kyky :D 



Machiajul ochilor a fost realizat cu paleta Darks V2 si Storm + creion de spracene Supershock by Avon si rimel Maybelline.
Pentru ten am folosit fond de ten Vichy, pudra Farmasi, blush L'oreal :)
Iar pentru buze ruj Miss Sporty :)

E primul machiaj realizat cu paleta Darks V2 by Sleek. Imi plac foarte mult culorile si curand o sa revin cu swatch si review :)

Va astept parerile :*