LOTD - Orbit drama

Hey, nu am postat de ceva timp un machiaj...m-am machiat destul de des in ultimul timp dar nu am prea avut timp de poze ca am fost tot pe fuga :)
Si ieri mi-a venit pofta de un machiaj dramatic si nu stiam ce nuante sa aleg si mi-am amintit de postarea Simonei "Pofta de verde" si am realizat ca verdele e una din culorile pe care nu le prea folosesc in machiaj. Ce e drept nici nu ma prea incanta culoarea asta foarte mult, dar nuantele de verde din paleta  Sleek Darks sunt superbe. Una din cele 2 nuante folosite e de fapt si inspiratia pentru titlu "Orbit".

Pe langa asta cred ca e primul machiaj la care imi conturez atat de tare sprancenele. Nici nu ma incanta cum arata, dar nici nu imi displace...parca imi aspreste trasaturile fetei. Astept sa imi spuneti si voi cum vi se pare :)

Sa vedem ce a iesit :D








Si la sfarsit bineinteles ca am facut si o mica sedinta foto cu mustaciosul meu care tare s-a suparat ca l-am trezit din somn :))




Si o poza tare amuzanta bonus :))
Cand am vrut sa fac poza cu el...dragutul isi lingea boticul si l-am prins intr-o ipostaza amuzanta :)))


Imi place la nebunie poza asta :X:X:X 
E asa dulce :X
Produse folosite :


Pentru ochi : 
- Primer Elf (pearl)
- Nyx Jumbo Pencil (cottage chesse)
- Rimel Lashem
- Creion pentru sprancene Avon

Pentru fata : 
- Fond de ten Rimmel London Stay Matte
- Blush L'oreal

Pentru buze : 
- Balsam Nivea

Astept parerile, sugestiile si criticile voastre :*