Dezamagire miobio.ro :|

Acum cateva zile v-am spus pe Facebook, de o dezamagire recenta legata de un sponsor...Ei bine e timpul sa va spun ce anume m-a suparat asa tare incat sa scriu aceasta postare. Este vorba despre http://www.miobio.ro/. Acum ceva timp le-am descoperit site-ul, produsele mi s-au parut interesante si le-am trimis mail sa le propun o colaborare. Dupa o luna mi s-a raspuns la mail si mi s-a spus ca voi primi pentru testare si review produse de make-up si de ingrijire. Asta s-a intamplat in 18 septembrie...si in 5 noiembrie primesc mail ca a fost expediat coletul. Am trecut cu vederea intarzierea cu care mi s-a raspuns...si eu mai uit..asta e, am zis ca se mai intampla :)
Astept coletul cu nerabdare si ce credeti ca am primit?
Ei bine va las pe voi sa va convingeti :

Ei bine....sunt 9 mostre de produse...de 1ml, 7 ml, respectiv 20 ml. Am ramas muta cand am primit coletul. Nu mi s-a intamplat pana acum sa primesc mostre de produse si sa mi se pretinda sa le fac review. Le trimit mail si imi exprim nemultumirea. In primul rand o consider o jignire la adresa blogului meu. Daca e sa o luam logic, un review inseamna publicitate care in mod normal se plateste, insa in anumite cazuri cum e si acesta se ofera produse. Asadar ei au considerat ca pentru mine sunt suficiente aceste mostre. Le-am spus clar ca in locul a 8 mostre putea sa fie un singur produs full size si atat. In plus eu nu am cum sa imi formez o parere despre produse....e pe acolo si un ulei anticelulitic de 10 ml. Pai pe ala il aplic odata si atat....cum sa imi formez eu o parere despre el? Sau cum as putea sa scriu despre el? Ce sa scriu? Sa mint ca vaii ce bun e? Nu, nu pot sa fac asta.

Ca raspuns am primit ca le pare rau ca sunt dezamagita, ca ei trimit de multa vreme bloggerilor aceste mostre   si ca e prima data cand primesc un astfel de mail. Pe deasupra...aceste mostre sunt de fapt mini-produse care se si vand. Ei bine, sa imi spuneti voi daca ati vazut pe undeva sau ati cumparat, ulei anticelulitic de 10 ml sau crema de fata de 7 ml. Eu una nu am vazut si nici nu am auzit.. Si pe unele mai scrie si tester..

Nu stiu ce bloggerita a mai primit un astfel de colet, dar ma mir ca a acceptat. De fapt nici nu stiu de ce ma mir....unele "se vand" si pentru o mostra de crema de 2 ml. Sunt tare trista cand vad ca nu mai e apreciata calitatea, cand unii sunt in stare sa faca orice pentru un produs gratis chiar daca e nefolositor.

De curand am mai vazut o oferta la care am ramas masca :
Sa scrii 10 articole despre niste site-uri si pentru fiecare articol iti da 10 lei...cand ajungi la 100 lei iti poti comanda ceva de pe site, nu iti dau banii. Si poti sa iti iei o pereche de chiloti la ce preturi au :)). Si da, sunt fete care scriu respectivele articole, care se multumesc cu ce li se ofera si se vand pe maruntis.
Si din cauza lor, unii sponsori isi permit sa faca ce a facut si miobio. Sa considere ca e suficient sa ofere ceva gratis, oricat de aiurea ar fi pentru ca unele sunt multumite ca e moca.

Intr-adevar sunt enspe mii de concursomani care participa la un concurs chiar daca nu au nevoie de premiu. Dar cand vad bloggerite care se presteaza la asa ceva, ma intristez....Dar na, fiecare face cum vrea.
Insa e urat ca suntem bagate toate in aceeasi oala...

Referitor la ce mi s-a intamplat mie...imi pare chiar rau, dar nu voi posta nici un review pentru produsele de mai sus. In primul rand nu am de gand sa scriu 8 review-uri pentru 8 mostre si in al doilea rand nici nu am ce sa scriu. Cantitatea produselor e prea mica ca sa pot sa imi fac o parere.

Pentru mine o mostra e o mostra...pe care o primesc moca la reviste, in magazine etc...urasc cand vad ca pentru unii se considera produs. Ca la Pink Box...din 5 produse, 2 sunt mereu mostre si sunt considerate produse. Dar asta e alta poveste :)


Asta e....trebuie sa mai avem parte si de astfel de incidente ca sa apreciem restul, nu? Ma bucur totusi ca am avut si inca am colaborari reusite cu niste oameni de nota 10. :)

Va pup si va astept parerile :)